Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

η παράμετρος "ορχιδέα"

περίεργο πράγμα η ζωή... εκεί που νομίζεις ότι κάτι έχει πεθάνει αυτό ξαναγεννιέται

να όπως έγινε, για παράδειγμα, με την ορχιδέα μου: είχα θυμώσει τόσο πολύ που είχε μαραθεί που δεν ήθελα να ασχοληθώ μαζί της ούτε καν για να την πετάξω. οπότε την είχα παρατήσει σε μια άκρη και όύτε καν την πότιζα. είχα εξάλλου την άλλη μου ορχιδέα να ασχολούμαι, που καταπράσινη και δροσερή απολάμβανε τη φροντίδα μου.

και χθες που μετά από καιρό αποφάσισα να την πετάξω είδα ότι έχει βγάλει ένα καινούργιο και καταπράσινο μπουμπούκι...

και η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πάρα πολύ!

και είναι αλήθεια, επίσης, ότι μετά με έπιασε ένας φόβος μήπως τόσα άλλα πράγματα που εγώ έχω αποφασίσει να πετάξω ξαναγεννηθούν ή μήπως παραμένουν ζωντανά και αναπτύσσονται χωρίς καν εγώ να τα ποτίζω...

2 σχόλια: